torsdag 28 juli 2011

nu har

....solen försvunnit o jag har inte hunnit ut o sola ...hmm....hoppas den kommer tillbaka så jag kan sola på balkongen =) har inte hänt så mycket här ,vikit o hängt tvätt ,diskat o plockat lite.
å hör å häpna jag har faktiskt ätit denna dag =)....en tallrik med aprikoskräm o sen efter en stund fick jag i mig en äggmacka ,jag är själv förvånad över mitt matintag =) ,men nu orkar jag nog inte få i mig nå mer mat förrän i kväll.
fick en sån där känsla att jag vill göra nåt =) , men vad ? baka  var en tanke jag tänkte ett kort ögonblick ,men jag tror jag läser min bok i stället  o sen kanske  baka ,ja jag får se vad jag hittar på denna torsdag.....att jag är här igen kan bero på att jag känner mig aningen rastlös ,en vanlig återkommande känsla i mitt liv =).......
hmm.....har mycket tid över för att bara vara o i längden är det inte alltid så kul kanske därför jag ofta är rastlös. dagarna bara passerar o jag känner att livet rinner i väg......
nu är det dax att göra nåt annat en stund ,läsa min bok.nu......=).....

Inga kommentarer: