lördag 16 juli 2011

en stund sen

....vi kom hem och nu har jag tagit med datorn i sängen. roger for upp med oscar för oscar skulle till en granne o klippa gräs. om två timmar är det dax att tvätta 2 sits soffan o annat....puh inte alls kul ,men vad göra  för att få den vita soffan vit igen? =)......och jag vill ju behålla min vita soffgrupp allt de andra skulle jag inte ha nåt emot att byta ut. =)
stod i duschen i morse när roger o oscar kom hem ,det var dax att dra in till luleå o jag hakade på ,självklart. =) för att ha nåt att göra.
det enda jag köpte i dag var ett par korta ,svarta leggings ,en bra att ha grej =). sen blev det lite mer handlat inne på willys =) ,alltså matvaror o sånt nödvändigt.
skönt att vara hemma nu o hinna vila lite en stund.
det gråa tråkiga vädret är borta ,det har blivit ljusare på himlen men tyvärr inte alltför varmt.hoppas regnet håller sig borta i alla fall.
 anton bygger på en motor =)
ett besök på max blev det =)

ha en fin eftermiddag/ting

Inga kommentarer: