torsdag 30 juni 2011

klurigt val

.....en kompis frågade om jag skulle hänga med till luleå i morgon ...hmm...svårt att säga nej till ett sånt erbjudande. roger ska på lassarettet i piteå o frågade om jag skulle med....hur ska jag göra ? orken bestämde åt mig idag . jag följer till piteå en sväng ,men ju mer jag grubblar så luleå hade ju varit megakul att åka till , men  en tripp till luleå får bli en annan gång.
knalledagen på byn är i morgon och den brukar jag inte missa......vad mitt beslut blir om morgondagens aktiviteter får jag väl se när jag vaknar o känner efter hur mycket värk jag har i morgon. om jag far till piteå så kanske jag hinner med knalledagen oxå......och kanke hinner sola lite oxå. jag får främmande i morgon av en kompis o det ser jag verkligen fram emot. =) ,hör av dig när du passerar byn så du kan hämta dina prylar som är hos mig.=).
nu ska jag sluta surra o se lite tv innan det är dax att sova......sov gott

Inga kommentarer: