lördag 18 juni 2011

spel o shopping

...snacka om att jag känner mig rastlös denna lördag då alla är borta. fast visserligen är det inte helt fel att va ensam mellan varven. jag hinner göra så mycket mer hushållsysslor om jag har ork o inte har alltför mycket värk. jag har ganska mycket värk idag ischias (hur stavas det egentligen?) ....värken är på högra skinkan och far ner i benet....aldrig får jag va smärtfri.....
solen lyser o det är varmare än i morse ,kan bli riktigt behaglig temperatur idag o i kväll. =). har tvättat en tvätt och nu har nästa tvätt stannat och det är dax att hänga upp den oxå.
jag har tagit en promenad ut på byn för att lämna in kvällens keno o lotto och när jag ändå var nära mim så styrde jag stegen in där för att " bara" kolla lite och se jag fyndade ju...=)....
det blir att vila nu lite. ha det bra /ting
dagens fynd =)
mitt keno o lotto för i kväll inlämnat ,nu är det bara att hålla tummarna  för en vinst =)

Inga kommentarer: