lördag 25 juni 2011

lördagmorgon

jag vaknade 08.10 men låg kvar en stund innan jag klev upp. jag har så j-vla mycket värk men det är bara att bita ihop och kämpa på. det är ingen IDE' att gnälla. jag har startat tvättmaskinen o plockat lite ,nu har jag tagit en paus för att få i  mig morgonkaffe innan jag gör nåt annat.
roger o oscar sover än. ser mulet ut i dag o det har regnat under natten. jag håller tummarna att det är uppehåll senare idag  för då har jag ju tänkt dra i väg o fiska.
det blir att springa ner på kiosken o lämna in keno o lotto idag för att ha en chans att vinna storkovan =).
tack för din kommentar anonym åkte en ragg på byn i går och det var riktigt tomt ute då , alla är väl utanför kommun o firar midsommar. jag var chaufför i går så att vi skulle ta oss hem. ordspråket gammal o förståndig har du väl hört ,men du är ju bara förståndig ,liksom jag ....=). man är inte äldre än man gör sig .....tänk på det ....
nu ska jag dricka mer kaffe ha det så bra så är jag tillbaka senare /tingeling

Inga kommentarer: