söndag 12 juni 2011

var bara

...tvungen att dammtorka trots denna hemska värk. klarade inte av att se dammet nå mer och ingen annan sett  att det behövdes. lite städning denna kalla söndag ,jag har vikit tvätt och när maskinen dtannat så ska jag hänga tvätt. sen blir det att vila lite. oscar har vaknat ,käkat o dragit iväg till en kompis och roger dammsuger =) ,jag hör ju hur det rasslar i dammsugarn så det behövdes göras det med.
anton sover hos en kompis , undrar när han dyker upp här hemma idag.
roger o oscar åker nog upp till b-träsk idag för oscar vill köra lite crossare. jag blir kvar hemma och lagar mat o vilar däremellan.
funderar på att köpa en bingolott ,det är ju sista gången före sommar uppehållet ,kanske får jag vinna då..=) mitt keno måste förlängas i dag ,det kan jag ju bara inte glömma. ha det bäst

Inga kommentarer: