fredag 10 juni 2011

dennna heta

sommardag och examensdag har sett  ut så här: 08.30 kyrkan och oscar for med kompis o badade och vi blev helt plötsligt barnlediga. vi for ut o rantade och hälsade på kompisar ett tag innan vi åkte hem svängde vi  förbi affärn för att fylla på kylen som gapade tomt här hemma.
det är varmt o skönt idag och har därför tillbringat mycket tid utomhus. jag har vilat en stund tills anton o kompisar kom hem o roger o oscar drog iväg en stund upp till hans föräldrar. anton o hans kompisar for ut en sväng och är nog snart  tillbaka.
ikväll ska anton va chaffis till piteå ,sen så tror jag inte jag får se han så mycket resten av den här helgen för i morgon ska dem i väg på cruising.
jag ska sätta mig ner ute på balkongen i solen o må gott en stund medan det är lugnt o tyst här. ha det bra så återkommer jag senare med inlägg /ting

Inga kommentarer: