onsdag 22 juni 2011

tv o surr

....har kvällen bestått av =)...och vem tror ni surrade mest?....ja ni som känner mig säger tänker säkert att det måste vara JAG =)....självklart så har ni rätt. nu är jag inne på mitt rum o nerbäddad. telefonen har varit ovanligt tyst ikväll ,skulle önska att det ringde för jag har än inte surrat mig hes =)...... men se vilken tur att jag då har min blogg jag kan skriva av mig ,få ner mina tankar o funderingar i mina inlägg.
vädret har ändrats under eftermiddag till att på morgon varit mulet o regnigt till att ha slutat regna himlen är blå med vita moln o blåsigt. kanske morgondagen blir bra vädermässigt.=) det hoppas jag på iaf.=)
.....blev upptagen i telefon en stund =).....men nu är jag tillbax...för att fortsätta skriva lite. sista natten jag sover ensam i ett rum i en annan kommun för denna vecka. i morgon får jag sova hemma i min säng och då kommer jag sova bättre även om jag har mycket värk.
nästa vecka är jag tillbaka här i samma rum för att avsluta period 2 på garnis rehabcenter.
nu har klockan hunnit bli mycket och jag behöver försöka sova för att va pigg i morgon när jag får åka hem så jag säger sov gott dröm sött /tigneling

Inga kommentarer: