söndag 19 juni 2011

söndag kväll

vi kom hem från min syster strax före 19 och sen for vi iväg o fiskade med två kompisar med båt. snacka om avkopplande för själen och herregud så kul att fiska.=). jag fiskade med pimpelspö och några små abborrar fick jag bete för att få större firrar på kroken. oturligt nog var vi tvungen ge upp fisken var inte på taget eftersom det var oväder i luften och regnade lagomt mycket. innan det riktiga ovädret kom hann vi i land =). tack för fiskestunden i båten =).det gör vi väl om ? =)
när vi kom till min syster strax före 16 så höll hon o laga mat , grillad kycklingfile' ,pommes ,pasta grillad ananas ,sallad o olika dressingar det var mycket gott hon är duktig den tjejen på att laga mat.=)
anton har kommit hem och lagt sig ,helt slut efter helgens jobb. roger o oscar for upp till bergträsk en sväng och här har jag krypit upp i soffan under filten. trots den varma duschen så känner jag mig frusen. resten av kvällen tillbringar jag här i soffan håller på att känna mig ganska trött.
i morgonbiit ska jag upp tidigt ,ställer telefon på väckning runt 06.00 för att vakna o piggna till innan det bär av mot bodens kommun. roger o anton skjutsar för att sen fara till luleå på jobbet.
nu se lite tv innan jag bäddar ner mig. sov så gott o dröm sött / tingeling

Inga kommentarer: