söndag 26 juni 2011

midnattens timme

är här o jag har precis kommit hem. följde upp till sovstugan för att fiska ikväll medan de andra var i garaget. oscar o jag for o fiskade men efter en stund ville han inte fiska mer fisken var inte på taget (jag tappade en ) o sen så höll mygg o knott på att äta upp oss. återvände till sovstugan o satte mig i soffan o såg tv (this is it)  o klockan den tickade medan dem var i garaget.
 anton o sa ta bilen o far jag kan ju skjutsa hem pappa....hmm....istället för att sitta där o tråka så drog jag iväg. jag har tagit det beslutet att aldrig ha tråkigt ,för då jag känner att det är tråkigt ,då gör jag nåt annat. våga vägra ha tråkigt ,ett bra motto att leva efter =).
jag har satt upp några mål som jag ska försöka uppnå o sen leva efter för att må så bra jag bara kan. allt är möjligt inget är omöjligt ,alltid ha positiva tankar ,skratta o va så glad man bara kan ,allt som kan va negativt kan bli lättare att hantera......hmm....fan va "djup" jag är nu då......skönt att va ensam o samla alla tankar som snurrar i huvudet o placera dem i fack o då man behöver kan man grunna på sina tankar emellanåt. positiva tankar är prio ett ,alltid tänka positivt då går allt så mycket lättare att hantera.
hmm... jag som kände mig trött när jag såg tv ,men nu är jag pigg hur i helsike ska jag kunna somna?....absolut inget mer kaffe i natt. får leta fram en bok som jag kan läsa så då kanske jag somnar nångång. om el när roger kommer hem har jag ingen aning om. pojkarna sover uppe i sovstugan det är jag helt hundra på .....
blir det sovmorgon i morgon?....skulle tro det =)....om jag inte vaknar tidigt med värk som vanligt.....
sov så gott....

Inga kommentarer: