onsdag 29 juni 2011

onsdagmorgon

gomorron. hade hur svårt som helst att somna i går, vred o vände mig långt in på natten innan jag till slut somnade. klart jag är trött idag när jag vaknade sent (06.50).
idag är det soligt o varmt ute =) och jag vill ju vara ute ,hoppas dte finns tid för det oxå.
har ganska fullt på schemat o sen är det oxå dax att börja städa rummet innan hemfärd I MORGON......
jag har kämpat på bra inte missat en enda dag och därmed fullgjort min rehab ,nåt jag kan känna mig stolt över. =).ett mål som jag klarat av.
snart är det frulle o då får jag morgonkaffe =)
08.30 är ett lektionspass mina möjligheter till att yrkesarbeta o mina strategier ,låter INTRESSANT.andra lektionspass har vi resten av dagen som bla pilates o thai chi.....
tack för din kommentar anonym ,alltid lika kul att få =)
när jag kommer hem har jag planer på att fiska( helst varje kväll) för det är nåt jag verkligen sett fram emot =) ,så himla nice det kommer att bli.

nu ska jag börja röra mig mot köket o käka frulle....ha det bäst så kommer jag tillbaka med fler inlägg /tingeling

Inga kommentarer: