torsdag 23 juni 2011

hushållerskan är hemma

....skönt att vara hemma ,men jag kom inte hem med tron  att kunna lata mig o må gott. disken var iaf diskad men allt annat ogjort =(. nästan direkt jag kommit in genom dörren var det att börja vika tvätt,starta tvättmaskinen plocka undan o torka av bord o spisen.
 ingen var hemma när jag kom hem så jag hann iaf ta en dusch innan det var dax för mig att göra alla "måsten" för att sen kunna slappa. oscar kom hem och for ut lika fort igen. jag tog mig en promenad till apoteket för att hämtas ut medicin och sen hem igen o fortsätta "arbeta". nu har jag satt mig vid datorn för att göra lite bankärrenden men innan jag gör det så först ett inlägg här för att visa att nu är jag (hushållerskan) hemma igen.
vill passa på att tacka för skjutsen hem idag A. hoppas du får en trevlig midsommar och att du o dina hundar mår bra. hörs snart =).
roger o anton är o handlar innan dem lämnar storheden. skönt att slippa helghandla =).
vilket fint väder idag o jag önskar det kunde fortsätta vara så här fint i helgen oxå.
innan dagen på garnis var slut så hade vi ett thai chi pass ,väldigt kul att få lära sig men ack så svårt. men jag ska träna så att jag kan behärska det o köra även thai chi hemma. mer om den träningsmodellen kommer jag att berätta om till veckan då jag är tillbaka på garnis. ha en lugn o fin kväll /ting

Inga kommentarer: