måndag 20 juni 2011

kvällen

första kvällen här på garnis denna period. efter middagen så trotsade vi ösregnet och drog ut på stan jag o några tjejer =) ,å vad tror ni vi gjorde där? ...jo SHOPPADE =)....såklart. när vi kom tillbaka på garnis efter drygt en timme så sprang jag o J över på dollarstore för att handla lite godis att tugga på i kväll=). eftersom jag känt mig trött hela dagen så hade jag ju bestämt mig för en tidig kväll på rummet framför datorn , men ändrade planer blev det ju. när jag kom tillbaka från dollarstore så var jag hur blöt som heslt av allt regn så jag ställde mig i en varm dusch o tog fram torra kläder.
vips så var jag mycket piggare så jag gick ut i korridoren till tvhörnan ,inte kan jag ju bädda ner mig kl 19 ,alldeles för tidigt. =). jag blev varandes där framför tvn med att titta på tv o surra och timmarna har bara flugit i väg. 21.45 kom jag in på mitt rum och nu är jag nerbäddad med datorn i knät. känner mig trött o jag hoppas kunna sova hyffsat bra i natt.
som alltid när jag kommer in på rummet så blir hemlängtan större ,känns ensamt o tomt.har tagit några bilder för att visa dagens shopping=)
har precis kollat keno o det blev oturligt nog ingen vinst ikväll =(.
 lite shopping till mig =)
 en liten tröja till agnes
godis till mig =)


telefonen min har varit ganska  tyst ikväll och nu skulle det va kul om den kunde ringa. skulle oxå bli glad över att få kommentarer. nu ska jag surfa lite på nätet en stund innan jag ställer undan datorn o sover. sov så gott dröm sött

Inga kommentarer: