tisdag 21 juni 2011

tisdag kväll

..har jag bara spenderat inomhus ,för tråkigt väder för att fara ut. regnar fortfarande.( svängen till dollarstore i eftermiddag räckte för att inse att det var lika bra att hålla sig inomhus)
middag kl 16.30 fläskkarre' potatismos o grönsaker ,den godaste maten  hittills sen jag kom hit i går. annars kan jag absolut inte skryta om maten här.
det  har inte hänt mycket i kväll det har  mest blivit att  surra o tagit det lugnt. efter jag ätit kvällsmacka så gick jag in på rummet strax före kl 22  o har bäddat ner mig.  har haft huvudvärk även i kväll det måste ju vara vädrets fel så jag hoppas på bättre väder i morgon.
i morgon är en dag närmare hemkomsten å  jag längtar.....nu ska jag surfa runt lite innan jag lägger undan datorn. sov så gott /tingeling

Inga kommentarer: