fredag 17 juni 2011

namnsdag

....ja idag är det min namnsdag och jag hade helt glömt bort det tills min mormor ringde o gratulerade mig =). jag har pysslat o haft mig hela förmiddagen trots att jag har mycket värk. inte bra men jag blir alltför rastlös av att bara vila o ta det lugnt.
nu är det fint väder ute och jag borde sätta mig ute på balkongen för att få lite energi från solen strålar. =)
 citronkaka
en av favoriterna ,silviakaka =)


jag har bakat 2 sorters fika  ,nu kan jag bjuda fiskekillarna på fika i morgon =)
 anton har varit hem o ätit lunch och oscar har cyklat i väg till anton för att få åka traktor med anton ett tag innan det är dax för han att komma hem o göra sig i ordning han blir hämtad av syster vid kl17. nu har jag så j...kla ont bäst att jag vilar så att jag orkar röra mina armar sen resten av dagen o kvällen. ha en fin dag /kram

Inga kommentarer: