torsdag 9 juni 2011

varmt..

en het dag ute i solen och jag trivs bra. på förmiddagen hade jag främmande en stund ,trevligt =). vid 11.30 tog jag mig en promenad ut på byn för att se karnevalen och det var mycket folk på storgatan ,men direkt då karnevalen passerat så försvann nästan allt folk. jag har gått o gått denna dag och det känns nu. kommer precis hem från att ha varit på massage ,kan säga att det inte var helt fel för jag har fortfarande äckligt ont idag.
mitt keno är inlämnat ,hoppas jag har turen med mig i kväll och får vinna. hoppas även att vi vinner på våra rader L...=).är påväg ut i solen på balkongen men först skriva ett par rader. anton kom hem gjorde sig klar o drog i väg ,vart vet jag inte. oscar har kommit från skolan och även han har farit iväg till en kompis. alltså jag är ensam hemma ,det är lugnt o tyst. känner mig en aning rastlös ,skulle vilja göra nåt kul ,men min ork att göra så mycket med denna värk är inte så stor just idag. =(
ha  en fin eftermiddag återkommer senare  /ting

Inga kommentarer: