tisdag 28 juni 2011

middag /kväll

vi hade beslutat för att hela gänget skulle käka ute till middag. och efter diskussioner så bestämdes det att vi skulle handla mat vad vi ville äta var o en o käka här på garnis o det vi gjorde.
för egen del köpte jag en kebabrulle som inte var så god som dem brukar vara. matlusten är heller inte den bästa nu när det är så hä varmt o fint väder ,helst av allt skulle jag bara vilja ha vatten såna här dagar. men då är det risk att jag magrar bort ,fast själv tror jag att jag skulle överleva utan fast föda läääänge.egentligen skulle jag klara mig bra med kaffe ,snus o vatten.=)
efter middagen så har vi (jag o S) "hängt" i soffan, sett på tv o surrat ett par timmar medan de andra sprungit omkring o haft o lika aktiviteter. och J drog i väg ut en sväng o skulle komma tillbaka på ett tag ,när hon ringde o sa att hon var på byn o kommer tillbaka i morgonbitti.
kom tillbaka in på mitt rum strax före kl 22 och har nu bäddat ner mig o jag hoppas kunna sova ett par timmar i natt. i morgon har dem lovat fint väder =) ...det gillas av mig.
jag efterlyser kommentarer ,det skulle verkligen uppskattas att få lite fler =).
kvällens keno gav 5 kr i vinst =( ...var är storkovan jag väntar på? =)
nu ska jag surfa runt på nätet o fördriva lite tid innan jag försöker sova....sov så gott

Inga kommentarer: