söndag 12 juni 2011

ett leende

...spred sig i mitt ansikte när jag läste din kommentar anonym ,tackar =). tråkkvällen blev inte bara att tillbringa hemma. roger ville ut o köra ,ja varför inte  det fanns ju inget kuligare att göra.
jag oscar o roger drog i väg o körde runt lite,  inte mycket folk i farten som vanligt.
innan vi åkte hem var vi upp till sovstugan för att kolla till gården. där stannade vi en stund. roger dammsög o plockade medan jag vilade i fåtöljen. nu har pojkarna fått lite städat där uppe o jag har fått ner dammsugarn till lägenheten och nu hoppas jag nån dammsuger här oxå =) för det håll å behövas.


hemma var vi för en stund sen (ca 23.40) och innan jag bäddar ner mig äter jag en skarpkacko medan jag bloggar.=). jag avslutar med att säga som jag brukar : sov så gott o dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: