onsdag 29 juni 2011

hej hopp

....hoppetossan är tillbaka. =) före lunch hade vi pilates och jag var handledare o det gick faktiskt UTMÄRKT  fick bra omdöme av deltagarna. skitkul ...undrar om jag ska bli handledare för pilatesövningar med boll ,starta upp en grupp på byn kanske ...=)......för mig är pilates med boll en jättebra träningsform som jag kommer att utöva när jag kommer hem.
kan varmt rekommendera denna form av träning i lugnt tempo med mjuka lugna rörelser.
sen blev det lunch och idag var det en god lunch bestående av spaghetti ,fläskkött o grönsaker blandat ihop. till det extra grönsaker bröd o dryck. till efterrätt en mugg kaffe på balkongen i solen.=)
12.30 var det ett lektionspass om kost el en promenad och jag valde de senare alternativet så jag o J knatade iväg en promenad.
kl 13.30 hade jag möte med min kp ,vi pratade i en hel timme och därefter gick ut några minuter i solen innan jag återvände till mitt rum. har städat lite på toa o sen tagit en dusch.har inte så mycket ogjort här innan jag åker hem ,väskan är packad och roger o pojkarna kommer hit i kväll en sväng för att ta med de mesta av mina grejor för att jag ska slippa bära en massa i morgon.
jag håller tummarna att bussen går i eftermiddag från byn så att oscar tar sig hit ikväll. roger o anton åker direkt från jobbet  hit.
det är fortfarande soligt o fint ute o jag ska ta o gå ut en sväng för inte vill jag sitta här inne när solen visar sig utomhus. kommer tillbaka senare /tingeling

Inga kommentarer: