tisdag 28 juni 2011

en stund

...ute i solen o nu tillbaka på mitt rum för ett kort snabbt inlägg innan det är dax för pilates o thai chi.
riktigt behgaligt i solen. blir säkert fler stunder ute i solen idag =)
är sjukt uttråkad .....vill hem har så mycket att göra. ser ut att kunna bli fullspäckat schema de första dagarna  när jag kommer hem =) ,vilket jag tycker ska bli kul. för jag vill ju inte bara sitta rätt upp o ner. bla ranta runt ,fiska o annat kuligt det ser jag fram emot. =)......
2 dagar kvar nu innan hemgång ....känns kanoners =).....
hej på en stund......

2 kommentarer:

AF sa...

Sååå synd att jag inte kan sitta i solen och svamla med dig.... Hoppas du kan hänga med på fredag, och att solen skiner så vi kan sitta ute och äta :)
Hörs snart. Kram

annelie sa...

ja tyst o tråkigt att sitta ensam ute i solen är det ju. =(...jag ska kolla läget om jag följa med på fredag för en shoppingtur har jag svårt att säga nej tack till. =)....hoppas då att solen skiner =) ha det bra... kram