måndag 13 juni 2011

förmiddag

.....mötet drog ut på tiden pust snacka om att jag hade rejält ont när det var klart efter nästan två timmar. jag ville bara hem då. jag cyklade dit o hem och inte var det varmt kan jag lova. =(. antingen är det stekhett el riktigt kallt ,det verkar inte finnas nå mellanting på vädret. blev kall i rumpan ...brr ,  skönt att va hemma och nu är det vila som gäller för att orka gå i väg på massage i eftermiddag (kl 15.20 ).
på mötet sas det en hel del och arbetsträna ska jag börja med 15 augusti för att utesluta vad jag klarar av och inte klarar av för arbetsuppgifter.
nåja nu är mötet avklarat och jag kan fokusera på mig och denna sommar nu hoppas jag det  blir en fin sommar både vädret och annat.
jag önskar att jag kunde hitta nåt som jag kan pyssla med i höst ,för jag vill verkligen byta arbetsgivare.
tack för din kommentar anonym hoppas din dag blir bra =). nu ska jag vila o lämna datorn kommer tillbaka senare./ting

Inga kommentarer: