söndag 19 juni 2011

middag

käkar vi hos lillasyster idag. =) vi åker snart i väg dit för att hälsa på ,käka o hämta hem oscar som varit där hela helgen. men innan vi åker vill jag göra ett inlägg här =). anton är hemma ,jobbade kortdag idag. roger är oxå hemma. jag har gjort så gott som  allt klart inför veckan, tvättat kläder o packa det enda som jag inte packat ner är datorn ,laddkabel till dator o telefon (det packas i morgonbitt) . har varit i väg o handlat lite för att det ska finnas lite mat hemma då oscar förmodlingen ska vara hemma. anton o roger kommer att jobba. jag hoppas det ska gå bra för lilleman ,jag tror det inte ska bli nåt  större prob för liten duktig mammas pojke =).
känns lite kyligt ute idag ,hoppas veckan kommer att bjuda på sol o värme.=)
jag har kollat lottot och jag hade vunnit 25 kr...haha...alltid något.
 kommentarer mottages gärna på mina inlägg =)
ha en fin eftermiddag så åtekommer jag senare med inlägg ....

Inga kommentarer: