torsdag 30 juni 2011

snart...

är det hemgång.vaknade 06.45 o klev upp och började plocka undan o göra mig redo. frulle 07.30.
08.30 lektionspassute på gården i solen =) ett ord på vägen säga nåt positivt om var o en i gruppen och ge ett ord på vägen till varandra. fick en rad fina ord att ta med mig hem.
min egen dator nerpackad o mitt rum är nu tomt ,så nu lånar jag en dator för att skriva några rader. bloggen ville inte va med på morgon ,kunde därför inte lämna nåt inlägg. men nu vill bloggen va med=).
11.15 veckosamling o 11.30lunch innnan vi drar i väg.
känns faktiskt vemodigt att lämna mina nyfunna vänner ,men jag hoppas vi ändå kan hålla  kontakt.
idag är det superduper jättevarmt och jag längtar hem till att kunna dra av mig kläderna o ut o sola =).
nu dax att surra o va lite social med tjejerna...flerr inlägg kommer då jag är hemma igen ../tingeling

Inga kommentarer: