lördag 11 juni 2011

eftermiddag i bilder

fram till strax efter kl14 var jag ensam hemma och jag har mest slöat o suttit ute i solen på balkongen. anton o hans kompisar kom och strax efter kom roger o pojkarna.
roger skulle upp igen o ville att jag skulle följa med ,han skulle bara tvätta bilen och sen leta fram motorn till båten o ut o svalka sig lite på sjön.
det blev att jag följde med för att komma mig bort en stund från lägenhetens fyra väggar. oscar stannade kvar nere på byn med sin kompis och vi for.
kom hem för en stund sen och nu är jag här för att göra ett inlägg o visa lite bilder från eftermiddagen.
idag är det varmt o skönt ute o jag njuter.





fick samtal från en god vän och jag blir alltid lika glad ,tack för ditt samtal =). ha en fin kväll så är jag tillbaka senare igen /kram

Inga kommentarer: