torsdag 30 juni 2011

torsdagkväll

och här sitter jag nu i soffan. har haft en del främmande närmare bestämt 7 stycken och familjen. när dem for så åkte vi iväg för jag hade ju planerat att fiska en stund i kväll ,provkasta lite o se om jag hade nån fiskelycka....hmm.....hade napp men fiskarna ville inte fastna på kroken ,kanske är lite för varmt tror jag. ....nåja jag fick ju fiska en liten stund iaf =).
sen åkte vi ner på byn och förbi och jag fick träffa lilla agnes ,så söt unge =). därefter for vi hem. och här är jag som sagt nu.
 har duschat en andra gången idag.....nu blir det slappa resten av kvällen pojkarna är inte hemma o roger har somnat. det är lugnt o tyst förrutom tvn som surrar.
sitter här o funderar ska jag orka äta el inte?...kändes jobbigt.
kenot gav oss en vinst på 10 kr o på mina egna rader 15 kr....=)......jag passar på att säga sov gott om jag inte gör fler inlägg i kväll .....

Inga kommentarer: