fredag 17 juni 2011

fredagkväll o pizza

...rantat ikväll handlat o fyllt upp kylen beställt pizza o käkat ,som vanligt blev det kvar en halv pizza jag orkar ju aldrig en hel =). sen följde jag med roger upp till sovstugan plockade lite o böt sängkläder gjorde det lite finare då pojkarna ska va där sen.
for ner på byn och sen följde jag med upp för att sjösätta båten inför morgondagen. hoppas ni har god fiskelycka i morgon o fint väder.jag skickar med fika.=)anton jobbar än (kör traktor åt bonden) han lovade att han skulle komma hem till midnatt o sen kan jag bädda ner mig.
oscar ringde och frågade om han skulle få stanna hos kusinerna till söndag ....och givetvis får han göra det om han trivs bra där. vi åker nog ändå dit o käkar som det var planerat i morgon kväll.
vad jag ska göra i morgon på dagen vet jag inte eftersom jag är ensam. blir nog att mest bara vara hemma för att  vila ,tvätta kläder o annat nödvändigt som ska göras. 




tack för kommentaren anonym ,fikat jag bakat idag blev riktigt smarrigt jag hoppas de som ska i väg på fisketävlingen,  som ska få äta  av det i morgon tycker lika som jag =)
här är lite bilder från i kväll.jag avslutar med att säga sov gott dröm sött ...

Inga kommentarer: