lördag 11 juni 2011

mitt i natta

...och här är jag. oscar for iväg till en kompis för att sova där i natt. vi blev barnlediga. roger ville ut o köra så jag hakade naturligvis på.=) inte ville jag vara hemma ensam nå mer. han skulle ju bara till sina föräldrar en stund idag med oscar o hans kompis och den stunden blev 4.5 timmar.....alltså som vanligt.
nåväl vi for ut och förbi med täcke kudde o en godispåse till oscar och sen åkte vi upp till korsträsk där en kpmis var ute med sin båt o fiskade. när vi kom ner till stranden blev vi uppraggade i båten och följde med o fiskade ett tag =) ,sååå kul o rogivande att fiska ,det var längesen jag fiskade.
vill fiska mer ....för det är avkoppling för mig =). tack för fiskestunden och kaffestunden ikväll ,alltid lika trevligt att träffas.
klockan är mycket den här tiden brukar jag i vanliga fall sova ,men inte ikväll för inte vill jag sova alltför tidigt när det är sommar o fint väder.=).
men snart är det iaf läggdax för mig och jag lovar jag kommer somna o sova gott i natt för jag känner mig ganska trött nu. men som oftast kan jag ju inte lägga mig före jag gjort ett sista inlägg.=)
kenot gav ingen vinst ikväll =( ,vilket oxå är vanligt.
jag sitter vid min dator o bloggar medan  roger sitter vid sin dator och spelar bingo på svenska spel ,
nu ska jag sluta surra och lämna datorn återkommer i morgon. sov så gott....

Inga kommentarer: