tisdag 21 juni 2011

vill inte...

....sova riktigt ännu ,känner mig  trött,  men lägger jag i från mig datorn skulle jag säkert bli pigg så därför väntar jag med att försöka sova än på en liten stund klockan är ju "bara" 22.40.inte vet jag vad jag ska skriva heller så det blir nog bara några rader strunt =). om ändå bara telefon kunde ringa och jag fick surra lite.=), men den är riktigt tyst = har redan surrat med dem där hemma x antal ggr i dag.(....grubbel grubbel......om jag hade haft ork hade jag nog kört lite mindfullness el avslappning ,men det är jag sannerligen för slö för att göra nu.....
som vanligt har det inte blivit nån vinst på kenot i kväll ,varför ska det vara helt omöjligt att få vinna nåt på det spelet? jag vill ju VINNA en slant =).näää nu är det banne mig dax att sluta prata struntså än en gång säger jag sov gott dröm sött

Inga kommentarer: