torsdag 16 juni 2011

sista ....

inlägget för ikväll kommer här. vi åkte ut en sväng på byn och sen förbi anton som jobbade hos bonden o oscar fick stanna o åka traktor med storebror ,han är världens bästa storebror som låter lillebror följa med när han är på sina raggarrunder.
nu har dem kommit hem och  sover här i natt ,jag som trodde dem skulle upp till sovstugan o sova där som dem sa tidigare. så det lär dröja innan lugnet har lagt sig och jag kan somna ikväll.
efter besöket hos anton ikväll så åkte jag hem vid kl20 då åkte roger upp till garaget och strax före kl22 var han hemma. en lugn o tyst kväll hemma och jag har bara slöat o sett på tv.
jag sitter här i soffan o bloggar roger sitter i andra soffan o surrar med en kompis i telefon.
har ingen inspiration idag till att skriva så det blir inte så mycket vettigt nerskrivet. kanske lika bäst att avsluta med att säga god natt sov så gott dröm sött

Inga kommentarer: