måndag 27 juni 2011

måndagkväll

....är duschad o nerbäddad med datorn framför mig. tänkte det skulle bli en tidigare kväll ,om jag har tur kan jag somna i natt o sova några timmar fler än föregående natt. somnade en stund(några minuter)  tidigare i kväll ,kunde bara inte hålla mig vaken.
kvällen har jag tillbringat på mitt rum sen gick jag o några till köket för att äta en kvällsmacka ,blev inte riktigt mätt av middagen som serverades :palt och den var inte alls god =(. sen blev det "soffhäng" och nu är jag tillbaka på mitt rum.
telefonen min har varit ganska tyst ikväll och jag skulle bli glad om den kunde ringa så jag finge surra bort en stund.=)
hmm....vad ska jag nu skriva o berätta.....kenot blev det ingen vinst på ikväll ,konsitga nummer......nu ska jag sluta surra och surfa runt lite på nätet .....sov så gott /ting

Inga kommentarer: