onsdag 15 juni 2011

kväll

...är solig varm o fin. eftersom det bara var jag o roger hemma för att käka så blev det risgrynsgröt o äggmackor ,alldeles lämpligt en varm dag som denna. pojkarna käkade ute på grillen /pizza. det skulle va gott med en pizza ,men nyttigare att koka gröt hemma o äta , framför allt billigare =).
har suttit ute i solen på balkongen men oxå slappat, läst min bok ,sovit en stund ,hängt o vikit tvätt.
då jag kollat kenodragningen så for vi ut förbi agnes och som vanligt sov hon =) ,hon är en nöjd och mycket behaglig liten tös =) ,fasters lilla gryn.
efter en stund så åkte vi på affären eftersom det började bli tunt i kylen ,som vanligt.=).
nu är jag hemma o de andra borta. anton på byn o oscar o roger uppe i garaget.
anton ska i väg o jobba i morgon tidigt (07.00) o sover hos en kompis  likaså  oscar ska sova hos en kompis. roger har tid hos tandläkarn 08.30 (jag avundas han inte) ,sen drar han på jobbet. och jag ja vad ska jag hitta på? i morgon eftermiddag (15.00 ) har jag iaf massage.


resten av kvällen blir att slöa o se tv ,borde köra lite pilates oxå.....hej på en stund

Inga kommentarer: