onsdag 22 juni 2011

eftermiddagshopping

dagens shopping =)
.....efter lektionspassen idag så åkte jag o en kompis härifrrån garnis iväg till storheden =).jag följde med för att ha nåt att göra och hade inte tänkt shoppa nå ,bara vara med som sällskap =)...å hur tror ni det gick med det?...............hmm.....ni gissar nog på att jag shoppade iaf. och det stämmer jag shoppade =).
nåja shoppa är kul och sen käkade vi på korvgubben o åkte tillbaka till boden och här sitter jag nu på mitt rum för att göra ett inlägg och sen in i duschen , skölja av mig o tvätta kaluffsen. J blev hämtad av sin sambo för att åka iväg o käka middag hos släktingar. hon kommer inte tillbaka förrän efter helgen.  vad det blir att göra resten av kvällen ,det blir att hänga här ta det lugnt o se tv.... i morgon hemgång på eftermiddagen ...=) nice.
tack för din kommentar anonym =) ,vill ju oxå fiska o jag ska göra det sen när jag kommit hem.man har inte roligare än man gör det till ,men det underlättar att det är kul för annars skulle tiden gå alltför sakta o så  länge jag inte sitter o gråter så är det okej =). nu ska jag ta en dusch som sagt ,kommer tillbax sen /ting

2 kommentarer:

AF sa...

Tack för sällskapet idag, det var trevligt:) Sen att du sparade lite pengar tack vare mig var ju + i kanten ;)

annelie sa...

tack själv det var verkligen kul att få följa med på en shoppingtur . och tack vare att jag lyssnade på dig sparade jag ju pengar. =)tack för din kommentar sov så gott.