tisdag 28 juni 2011

jaha...

ja då var jag tillbax för att göra ett inlägg. solen lyser o det är varmt o skönt ute (har suttit ute i solen ) idag ,då jag haft egen tid på shemat. vi har haft ett lektionspass tanke känsla o handling en uppföljning på förra lektion som vi hade förra veckan.
avspänning/mindfullness sista passet är nu ,men som jag  hoppat över idag. gick till mitt rum för att ta en dusch o tvätta håret o vila istället. men jag borde inte va här nu ....jag borde ju  va ute i solen.=)
det är bestämt att vi ska ut o äta vid kl 17 med hela gänget eftersom det är sista veckan.
det går segt de här dagarna ,men det är nog för att man vet att det  snart är över. jag ser verkligen fram emot att få komma mig  hem ,längtan hem  har nog  aldrig varit lika stor som just de här dagarna.
funderar mycket på allt o inget.....försöker samla tankarna och komma fram till rätt beslut i några frågor som jag grubblar på......ha en fortsatt bra dag i solen och så kommer ekorren (jag ) tillbaka med fler inlägg under kvällen. ekorren är ett nytt smeknamn jag fått bland "gänget" här .....=) ... 

Inga kommentarer: