söndag 12 juni 2011

eftermiddag

...efter en microvila =) ,så ställde jag mig vid spisen igen för att laga mer mat.
köttfärssås o makaroner. nu har jag ätit och satt mig ner för jag har såååå j...kla ont. orkar nog inte göra så mycket mer i dag ,min energinivå är just nu låg o mitt batteri måste laddas =).
anton o kompis har varit hem ,men for igen för ett tag sen. jag undrar när nån ska komma hem o äta när jag lagat två maträtter idag. alt.1 tonfisksallad alt.2 köttfärssås o makaroner.
oscar är hos en kompis ,anton är med kompisar nånstans på byn ...tror jag o roger är påväg ner från garaget.
denna pingstdag har varit kall o mulen och då passar det bra att sitta framför tvn o spela bingolotto så därför har jag köpt en tidigare idag.




nu ska jag koka en kopp kaffe ,är tillbaka senare ....

Inga kommentarer: