söndag 29 maj 2011

tråkdag

.....på en skala mellan 1-10 ,då hamnar det på en 10 idag för jag är så uttråkad och tråkigt väder ute är det oxå. rastlös är jag,  vill inte ha värk ,vill orka göra nåt skoj och vara bland en hel hop med människor då får jag surra o skratta.=)
men inte kommer det hända idag. här sitter jag helt ensam i soffan framför datorn. klurar ut vad jag ska fördriva några timmar med att göra. jag vet vad jag borde göra ,men idag struntar jag i de jag borde göra. tårtan ska jag baka i eftermiddag ,men det är då.
det blir väl att köra lite pilates ,se tv och el läsa en bok.
nåt jag grubblat på är var är kommentarer på mina  inlägg? som jag sagt tidigare så blir jag alltid glatt överraskad om ni lämnar kommentarer då ni kikar in hos mig.=)
nu ska jag se om jag vunnit nå på lottot i går så jag säger hej på en stund

Inga kommentarer: