tisdag 31 maj 2011

dyngblöt i regnet

i eftermiddag vid 16.40 for jag o oscar iväg till skolan på det där utvecklingssamtalet ,men jag kan lugnt påstå att jag inte hade nån större lust att gå dit (oscar cyklade ) för det ösregnade och jag var dyngblöt när vi kom fram.efter samtalet var det bara att hä sig ut i regnet för att knata i väg hem ,snacka om att jag var riktigt dyngblöt det bara rann vatten från mig och jag var rejält kall o frusen likaså oscar var blöt.
roger kom hem strax efter. han åt middag och drack kaffe. jag tog på mig torra kläder o sen bar det iväg till en kompis som behövde hjälp.
vi var hemma strax vid 20.15 då hade vi varit förbi o handlat lite oxå. fortfarande frusen när vi kom hem så kröp jag i min one piece (overall). har diskat undan ,lagat mat och nu bara slappa resten av kvällen o se tv......
kenot gav en liten vinst på 5 kr. =(.
hej så länge .......

Inga kommentarer: