onsdag 25 maj 2011

onsdag

sista dagen här på garnis period 1 , alltså hemgång idag =) längtar......vaknade 06.15 och solen lyser hoppas solen lyser o värmer hela dagen.somnade lite tidigare är jag har gjort tidigare medn jag sovit här. vid kl 23....men jag var så trött. idag har jag myyycket värk....sista kvällen var hektisk , först besök ,bastu o städning av rum , så det är nog orsaken till att jag har såå myyycket värk.
nåja idag får jag ju åka hem. =)
dagens schema : 07.30 frulle
08.30 äta rätt i vardagen
09.30 träff med kontaktpersonen
11.30 lunch
12.30 redskap till förändring
13.30 veckosamling
och därefter hemgång
då jag har egen tid passar jag på att moppa golven o ta bort sängkläder o kasta de i tvätten.
ha en bra dag/tingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

välkommen hem idag

annelie sa...

tack ,det känns såå bra att va hemma. nog stämmer det som sägs: borta bra men hemma bäst =)