fredag 20 maj 2011

SOLEN

lyser och det är morgon =) och inte vilken morgon som helst för det är FREDAG morgon och idag åker jag hem över helgen. =)
vilken händelserik kväll det var i går , jag hade svårt att somna  somnade efter 01.00 i natt och  vaknade en stund senare och sen varit vaken x antal ggr. klockan ringde 06.00 och jag somnade om och 06.45 klev jag upp. är klädd o klar för att gå o käka frukost på en stund.
idag är en kort dag på schemat avslutar dagen kl13 (enligt schema) sen blir det hemfärd ,ska höra om jag kan åka med nån som ska åt älvsbyhållet el så tar jag en buss.
J är hemma o vilar idag , krya på dig så hörs vi.
första lektionspasset är acceptans och börjar 08.30. sen rullar det på.
ska slå en signal och höra om oscar har klivit upp och sen frulle och kaffe. ha det fint/tingeling

Inga kommentarer: