söndag 15 maj 2011

söndag gomorron


08.20 vtaknade jag och idag har som alltid känner jag min smärta i kroppen. prata om att jag är förvånad över att jag lyckats sova länge två morgnar i rad ,det är inte ofta förekommande.....men jag har ju dessto mer ont när jag vaknar. så vilket är bättre sova länge ha mycket värk el vakna tidigt med mindre värk. och jag föredrar vakna tidigt med mindre värk.
nåväl nu sitter jag här i soffan under filten med min första kopp kaffe. det är söndag och vädret är mulet och säkert lika kallt som i går......=(. ikväll bär det i väg till boden igen för en hel vecka på garnis. jag har tvättat kläder och packat det som ska med. idag blir det nog att va hemma och inte göra så mycket. funderar på vad jag ska göra för laga för mat ,måste ut o handla lite. men nu ska jag dricka kaffe och ta dte lugnt en stund hej hej

Inga kommentarer: