onsdag 18 maj 2011

onsdageftermiddag

nu är lektioner över för idag och sista passet var avslappning , vilket är skönt men idag kunde jag inte riktigt slappna av ordentligt pga mycket värk.nåja jag gick till mitt rum för att ta en dusch och ett tag efter kom anton som nu är här ,men inte på mitt rum. han hade några kompisar som följde med han hit och nu surrar han lite med dem och då pssar jag på att blogga lite. oscar är påväg hit och sist kommer roger efter jobbet. kul med besök. =)

sen i kväll när jag åter är ensam på mitt rum kommer jag naturligtvis att blogga och då ska jag har jag tänkt även lägga in lite fler  bilder. =). men jag visar iaf en bild av vårat schema för den här veckan och där syns det att detta är ingen semester ,utan vi har fullt upp. nu ska jag lämna datorn och prata med anton som ahr kommit till mitt rum. bloggar sen /ting

Inga kommentarer: