söndag 22 maj 2011

kvällens cruising

nu har klockan passerat midnatt och vi kom hem för ett tag sen. har druckit kaffe o fikat.  roger har farit ut för att plocka upp anton o hans kompis o skjutsa pojkarna till sovstugan sen kommer han hem. jag stannade hemma för det finns nog inget mer jag vill se ute på byn. det har varit full fart på byn hela kvällen ,vi "cruisade" från klockan 19- 23.30.....kul att se alla bilar o tokiga människor och jag har verkligen fått skratta där jag satt i bilen och såg alla tokigheter.
anton o hans kompis har raggat med oss mellan varven. en kul kväll på byn.kvällen keno gav inte en krona i vinst o lottot har jag helt enkelt glömt kolla ,kanske jag sitter här och har vunnit drömvinsten =) o jag lovar då skulle jag köpa mig en häftig kärra. det fanns ju en o annan kärra på byn som jag skulle kunna tänka mig äga =).







nåja klockan är mycket och jag behöver vila min värkande kropp ,bifogar lite bilder från kvällen innan jag lägger mig för att sova o drömma sött.

Inga kommentarer: