torsdag 26 maj 2011

nu har det blivit kväll




hmm...ja få se ,måste tänka vad jag har gjort i eftermiddag....börjar jag bli glömsk? ....lite oroväckande....måste koncentrera mig så kan jag komma i håg och sluta lyssna på tvn.....
efter lunchtid körde jag ett pilatespass och försökte mig på mindfullness ,men idag var det riktigt omöjligt att kunna koncentrera på nuet.vilat har jag iaf gjort och värk har jag som vanligt.
anton var hungrig en stund innan han skulle i väg på trafikskolan och jag hoppade upp ur soffan och skulle laga mat ,hann börja skära skinkan och fylla på vatten för pastan ,sen sa anton jag fixar det här och snopet lämnade jag köket och la mig i soffan för att vila.
anton är duktig på att laga mat och han har intresset att lära sig vilket jag ser som positivt.=)
strax före 17 tog jag en promenad och gick förbi en kompis där blev jag ett tag , oscar kom dit cyklandes efter en stund.
roger o anton hämtade mig och vi for ut på byn för att handla lite för som vanligt gapade kylen tom. förvånat nog var det mycket folk och det visades vara kvällsöppet på byn ikväll och det hade jag missat , inte så konstigt eftersom jag varit borta länge från byn.
iaf så handlade vi det vi skulle ha och for hem för att anton o roger skulle upp till b-träsk o hade lite bråttom. hemma är jag o oscar , han ser tv medan jag bloggar ,en lugn hemmakväll.
anton o hans kompis sover i sovstugan i natt och vi andra sover nere på byn.
kenovinsten i kväll blev 5 kr =(......
nu ska jag se lite på grannfejden som visas på tv3.....ha en bra kväll/tingeling

Inga kommentarer: