tisdag 24 maj 2011

nu är jag

....här för att göra ett lite kort inlägg. förmiddagen gick i ett lugnare tempo hade tid hos sjukgymnasten kl 09.00 o var klar vid  09.30 då gick jag till mitt rum för att vila (pratade i telefon länge) sen 10.45 ett lektionspass: fysisk aktivitet , vi lyssnade o pratade med en sjukgymnast om våra fysiska aktiviteter hemma.
kl 11.30 lunch : potatis köttfärslimpa , sås o grönsaker.
12.30 lektionspass : medicinering vid långvarig smärta ,väldigt intressant ämne.
13.45 avslappning i stillhetens rum
nu vila till 15.30 då sista passet för idag är långsamhetsträning med en psykolog. ett jobbigt ord för mig att höra eftersom jag alltid är lite stressad o alltid har lite bråttom. nu kanske jag måste lära mig bli lite mer långsam......
16.30 middag och jag vet inte riktigt vad det blir för middag.....
efter det så får jag främmande roger o pojkarna kommer hit ,vi ska fika o umgås för att det är ju antons födelsedag idag. =).
längtar hem och det ska bli skönt att få komma hem o landa och börja träna på mina hemuppgifter.
sitter o knaprar på godis.....,det har blivit x antal påsar under den här perioden , så när jag kommer hem blir det ut på promenader vill jag lova.
nu ska jag slappa lite .....är tillbaka senare i kväll om inte tidigare =)../tingeling

Inga kommentarer: