onsdag 18 maj 2011

onsdagkväll

nu är jag inne på mitt rum ,nerbäddad och sitter här med min dator och ska skriva några rader. hela familjen har varit här i kväll vi var i väg ut på stan och käkade ,efter lite velande hit o dit bestämdes att vi skulle käka på max.när vi ändå var i närheten av en affär så sprang vi in på ica kvantum och handlade lite ,mest onödigt.en hårklämma ,kakor ,dricka mm....men det blev inte dyrt ändå. =)sen for vi tillbaka för att prata o dricka kaffe och säga hej då.
det blev lugnt när dem åkt och vi har suttit och surrat fram till 22.20 då jag knatade i väg till mitt rum.
känner mig trött och har värk.
det är en dag närmare helg =) och jag ser fram emot att få komma hem.
anton har ramlat o skadat sitt knä och när han kom idag hade han rejält ont o det var svullet , han har ont o känner illamående, jag hoppas det blir bättre så att han orkar gå till skolan , han har ett avgörande prov att göra på skolan som måste bli gjort.
hmm...jag lovade visst att lägga in lite bilder ....måste se om jag har nån bild att visa.....



ja just keno....hmm....ingen vinst. lotto ingen vinst.....=(
nu ska jag försöka sova och drömma sött så jag avslutar mitt inlägg med att säga sov så gott dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: