onsdag 11 maj 2011

funkar inte som det ska

....internet funkar inte som det ska på detta ställe ...jag blir såå....irri. ena stunden funkar det andra inte.....behöver ju ha ett fungerande internet. jag vet inte vad felet är.kanske nåt fel i uttaget i väggen ?....men jag håller tummarna att det ska funka så jag kan göra inlägg som jag tänkt mellan jämna mellanrum.
ledig eftermiddag o kväll och middag blir kl 16.30 sen blir det en sväng ner på dollarstore som ligger bara på andra sidan storvägen...=).
om inte internet fungerar dygnet runt så blir det ännu jobbigare för mig att va hemifrån...snyft....

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej på dej om inte internet funkar kan du ju ta ditt mobila o låna sladden av mej hoppas du har det fint där men vi saknar dej redan på byn hör av mej ikväll

annelie sa...

hej! nu verkar internet funka =) å jag kan pusta ut. hade en lust att ringa o be om skjuts hem ett tag då jag inte hade en fungerande internet. här är det än så länge bra fast visst längtar jag hem till byn. tur att jag har telefon o dator

nene sa...

Hej stumpan!!
Skriver så du får länken till min blogg åxå. Kommer över straxt