tisdag 24 maj 2011

besök o fika

ikväll fick jag så besök av roger o pojkarna. roger hade med sig fika så vi var en hel hop av folk  som fikade o firade antons 18 årsdag.=)  och idag har han gjort halkbanan och klarade det och tyckte att det var megakul som väntat. till helgen kommer vi att fira han med tårta hemma och då slår jag till o gör en smörgåstårta.=.)
då dem åkt i väg så gick vi ner för att duscha o basta och efter det så var jag mer trött , mitt tempo sjönk kraftigt , trots det så började jag städa rummet toan ,dammtorka o tömde sopor , kvar  till i morgon är moppa golven. detta är sista kvällen med "gänget" ,men om några veckor träffas vi igen=).
har en så stor hemlängtan ,men nu är det bara  timmar innan jag är hemma.=)
värk har jag ,men eftersom jag är så trött tror jag att jag kommer att  , drömma sött o sova gott.
avslutar detta inlägg med att säga sov gott o dröm sött /tingeling


anton 18 år

Inga kommentarer: