lördag 21 maj 2011

lördag

vid 12 tiden tog jag o anton en promenad ut på byn för att göra några ärrenden. hämtade ut lite pengar och när vi gick storgatan upp såg jag klänningar hängde ute utanför mim ,jag stannade till och till min förvåning en klänning för 100 kr ,en sån var jag bara tvungen att ha ,så det blev ett besök in på mim där jag kollade runt lite men belutade mig för att en  klänning  fick räcka. billigt o bra =).
sen gick vi upp på kiosken för att lämna in keno o lotto. nu är det bara hålla tummarna på att det blir att kamma hem storkovan  i kväll=).
sen gick vi hem för att anton skulle plugga när vi pluggar så börjar det åska o regna ,vilket väder men en stund senare hade det slutat ,men det ser ut att bli mer oväder i kväll. jag har legat på soffan och med att andas rätt för att slappna av som jag lärt mig ,somnade jag och har sovit ett bra tag.(anton tog ett kort av en sovande liten mamma.)
det låter som att anton ska fixa dagens middag. hans kompis har kommit hit och snart ska vi ut o handla så att han kan laga den mat han vill göra.
bifogar lite bilder ha en fin eftermiddag....


Inga kommentarer: