lördag 28 maj 2011

lördagkvällen

ikväll har vi haft lite främmande som har varit här o käkat smörgåstårta och JA den blev godkänd =) även jag tyckte om den ,åt en lagomt stor bit och jag blev ordentligt mätt.
då pojkarna varit hemma inte fullt tre timmar så bar det iväg upp till garaget ,roger skjutsade upp dem ,( han är fortfarande kvar där uppe)men innan dem for åkte vi förbi och handlade lite och drog en ragg.

 det här är den bit av tårtan som jag åt och till det drack jag en kopp the


har sett den här filmen ikväll ,den var riktigt bra

kvar hemma var jag så jag diskade undan och sen startade  jag en film som jag lånat ,nu är filmen klar och innan jag bäddar ner mig så tänkte jag bara :"jag ska bara" som alfons åberg säger. göra ett inlägg och säga god natt o sov så gott.

Inga kommentarer: