måndag 30 maj 2011

massage o vila

 en klarblå himmel =)
 solen lyser in genom köksfönstret på morgonen


massagen gjorde mig ,trött o slö. jag gick till massagen och därefter på hemvägen gick jag förbi o hämade ett paket som kommit och förbi kiosken för att förlänga kenot ,så nu hoppas jag vi får vinna en stor summa pengar. sommaren är en tid då det går mer pengar och jag får alltid ett större shopping begär=). kan lugnt erkänna att jag har svart bälte i shopping =)
när jag så kom hem åt jag lite av smörgåstårtan o drack lite vatten innan jag la mig ner i soffan för att slappa och jag somnade o sov ungefär en halvtimme sen har jag glott på dumburken.
jag väntar att oscar snart kommer hem från skolan och sen får jag se vad jag gör på eftermiddagen. tvättmaskinen har stannat och jag ska hänga o vika tvätt. solen lyser fortfarande =) men det är så blåsigt ,huvudsaken är att solen visar sig. bifogar lite bilder ....ha en fin eftermiddag

Inga kommentarer: