tisdag 10 maj 2011

eftermiddag

morgonen var helt okej.=) strax före 12 tog jag en promenad ut för att gå o få massage kl 12.20.
jag var förbi apparaten dem kallar minuten för att hämta ut kontanter ,alltid bra att ha.=) efter massagen gick jag förbi kiosken för att lämna in keno ,både vårat L o mina egna rader och några rader lotto ,jag kan ju inte fara bort utan att ha försäkrat chanser på miljonerna ...haha.....efter det gick jag hem (inte sådär jättevarmt ute faktiskt). när jag kom hem var jag så trött och orkeslös jag hängde tvätt gjorde en varm macka ,käkade den ,drack två glas vatten och la mig i soffan och jag somnade en halvtimme ,skönt. var piggare när jag vaknade så jag började med middagen vid 14.30 och nu är den klar: köttfärsbiffar i krämig sås o potatismos, gott. oscar är hemma och sitter vid datorn i köket, lite hostig. han vill gå till skolan i morgon ,om han är pigg o orkar så får han gå. anton som skulle komma hem vid 14.30 ändrade sig och åkte buss till klövern där roger jobbar i eftermiddag (repjobb på verkstan).
nu är det betydligt fina o varmare ute och jag har sån lust att hä mig ut. kan bli en promenad senare. ha det bäst....

Inga kommentarer: